top of page

Останні зміни в Особливостях публічних закупівель (Prozorro Market та моніторинг закупівель)

Опис семінару:

Онлайн семінар для уповноважених осіб за  постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 про особливості здійснення закупівель в умовах воєнного стану з урахуванням змін,

які внесені КМУ у специфіку роботи Prozorro Market

Програма семінару

Ноутбуки и ноутбуки

490 грн.

Тривалість:

Програма:

Надається слухачам:

Вид навчання:

Лектор:

Консультації:

4 години

9 тем

Доступ до відео

Електронні матеріали

Семінар

Федотенко Олександр

3 місяці

Питання, що розглядатимуться на семінарі

 1. Огляд зміни до Особливостей, що були прийняті 4 та 6 липня 2023 року.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

2. Вартісні пороги здійснення закупівель (з урахуванням змін, що прийняті 6 липня 2023).

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

3. Закупівля через ProzorroMarket як альтернатива для відкритих торгів (з особливостями).

Матеріали, що будуть доступні після семінару: зразки протоколів Уповноваженої особи для проведення Запиту ціни пропозицій.

4. Порядок проведення обов’язкового Запиту ціни пропозицій для закладів охорони здоров’я відповідно до змін від 06.07.2023.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

5. Нові вимоги до Запиту ціни пропозицій.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

6. Вимоги до договору, укладеного за результатами Запиту ціни пропозицій.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

7. Нові положення Особливостей щодо моніторингу публічних закупівель.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

8. Порядок проведення моніторингу закупівель.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

9. Виконання або оскарження висновку ДАСУ за результатами моніторингу.

Матеріали, що будуть доступні після семінару:

  • презентація до семінару з переліком нормативно-правових актів та актуальних витягів з них

Питання
Що отримують

Що отримують слухачі:

1. Нормативну базу та матеріали в електронному вигляді

  1. Презентацію до семінару

  2. Приклади розпорядчих рішень замовника

  3. Приклади документів особи, що відповідає за здійснення закупівель в умовах воєнного стану

  4. Листи та роз'яснення Міністерства економіки України з питань спрощених закупівель та закупівель в умовах воєнного стану

  5. Рішення судових органів з питань оскарження спрощених закупівель

Повний перелік матеріалів до кожної теми наведений в програмі семінару

2. Електронний сертифікат

Снимок экрана от 2022-08-02 23-39-26.png

3. Доступ до відеозапису семінару на 2 дні

Снимок экрана от 2022-07-12 17-05-08.png
Як зареєструватис

Як зареєструватися на семінар:

1. Онлайн оплата

Реєстрація заявки на навчання та здійснення оплати онлайн за допомогою банківської картки:

1. Натисніть кнопку: "Зареєструватися" (знаходиться в правому верхньому кутку або знизу цієї сторінки)

 

Приклад:

Снимок экрана от 2022-07-12 16-52-12.png

2. Оберіть форму оплати: Оплата онлайн:

 

Приклад:

Снимок экрана от 2022-07-12 16-52-26.png

3. Здійсніть оплату за допомогою банківської картки.

В разі успішної оплати, на вашу електронну пошту надійде підтвердження та посилання на семінар.

2. Оплата за виставленими документами (рахунок, договір та акт)

Реєстрація заявки на навчання та здійснення оплати онлайн за допомогою банківської картки:

1. Натисніть кнопку: "Зареєструватися" (знаходиться в правому верхньому кутку або знизу цієї сторінки)

 

Приклад:

Снимок экрана от 2022-07-12 16-52-12.png

2. Оберіть форму оплати: Оплата за документами:

 

Приклад:

Снимок экрана от 2022-07-12 16-52-26.png

3. На вашу електронну пошту надійдуть проекти документів (рахунок, договір та акт). Після погодження документів на вашу пошту надійде посилання на семінар.

bottom of page